Produkt dnia
STEYR evo 10 E
STEYR evo 10 E
8 717,55 zł 8 232,50 zł (1 850,00 €)
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
  • Separatory proline
  • Przegląd przedsprzedażowy
  • Serwis PCP
  • Przetoczki

     

     

     

     

     

    ZESTAWY ŁADUJĄCE PCP MOD.SW
    Z DBAŁOŚCIĄ O NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO 

  • Autoryzacja Carl Walther

    NAJWYŻSZA JAKOŚĆ

    WALTHER, HAMMERLI POLSKA

  • Agnieszka Mistrzyni Świata
  • Komis
  • AirArms
SERWIS

Zapraszamy do skorzystania z usług naszego profesjonalnego serwisu strzeleckiego sprzętu pneumatycznego! 

Zajmujemy się wszystkimi systemami - PCP, sprężynowymi, PCA oraz CO2.  
Świadczymy usługi napraw i modyfikacji zarówno sprzętu rekreacyjnego, ale także zawodniczych karabinów i pistoletów "z najwyższej półki". 
 
PROCES REALIZACJI ZAMÓWIENIA 

1. Zapakuj bezpiecznie przesyłkę

Polecamy, by przed spakowaniem, stalowe elementy systemu wytrzeć środkiem zabezpieczającym (Brunox, Balistol). Najbezpieczniej jest karabin/pistolet zapakować w sztywny kufer polimerowy uprzednio zabezpieczając go przed przesuwaniem się wewnątrz kufra. Następnie całość powinno się owinąć bąbel folią i kartonem. Jeżeli nie posiadasz kufra zabezpiecz karabin/pistolet bąbel folią lub gąbką, zwróć szczególną uwagę na zakończenie lufy oraz mechaniczne przyrządy celownicze. Całość zapakuj w twardy karton i USZTYWNIJ paczkę ( np. listewką drewnianą, panelem).
UWAGA: lunetę zamontowaną na karabinku można wysłać jedynie w kufrze polimerowym!

2. Dołącz informację 
Do paczki dołącz kartkę
* z adresem zwrotnym
* numerem telefonu
* adresem email oraz krótkim opisem usterki/ zakresu serwisu/dotychczasowych ustaleń
* listą wysyłanych akcesoriów.

Możesz także skorzystać z gotowego protokołu serwisowego (kliknij ikonę aby pobrać)

 pobierz


3. Wyślij paczkę

Skorzystaj z usług dowolnego przewoźnika, paczkę ubezpiecz i nadaj na adres:

Technika Pawlak
Bełżycka 93
24-220 Niedrzwica Duża
tel. 508 390 236
info@serwiswiatrowy.pl

4. Spodziewaj się konsultacji telefonicznej
Kiedy sprzęt trafi na warsztat dzwonimy omówić szczegóły.
Jeżeli po rozebraniu systemu, podczas przeglądu zerowego coś wzbudzi dodatkowe wątpliwości wykraczające poza umówiony zakres prac, kontaktujemy się i konsultujemy dodatkowe czynności serwisowe oraz ceny. 

5. Płatności
Po zakończeniu prac i pozytywnych testach informujemy o planowanej wysyłce. Wtedy należy wcześniej umówioną kwotę wpłacić na nasze konto bankowe:


Bank Millennium
20 1160 2202 0000 0002 1182 8462
Dawid Pawlak
ul. Bełżycka 93
24-220 Niedrzwica Duża
Tytułem: IMIĘ NAZWISKO

Jeżeli życzysz sobie fakturę VAT na firmę poinformuj o tym przed wysyłką zwrotną. W innym wypadku do paczki zostanie dołączona faktura imienna lub paragon.

6. Oczekuj paczki
Paczki wysyłamy za pośrednictwem różnych firm kurierskich, najczęściej jest to jednak DPD lub Poczta Polska. Paczki doręczane są zazwyczaj w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych.
Sprawdź przy kurierze czy paczka nie nosi zewnętrznych śladów uszkodzenia. Rozpakuj i ciesz się na nowo swoim sprzętem! 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl